NRC 800NM organický dvoukotoučový spojkový systém Audi A3 S3 quattro 2.0 TFSI 8V s 6stupňovou převodovkou.
Tato spojková sada je jedním z nejinovativnějších spojkových systémů na trhu. Také zde se spojka NRC vyznačuje malými, detailními řešeními a vyniká od ostatních výrobců.
-CNC frézovaný lehčí ocelový 1hmotový setrvačník s frézovaným startovacím kroužkem, vyvážený podle ISO 1940-1 pro setrvačníky
-Setrvačník byl navržen tak, aby oba kotouče seděly co nejblíže k převodovce, takže vstupní hřídel převodovky sedí co nejdále v "2. kotouči spojky" a tím lze zaručit maximální přenos točivého momentu na oba kotouče
-Spojkové kotouče s „High-Performance“ třecími obložením nebo slinutými obložením pro maximální přenos točivého momentu
-Profil náboje disku je navržen tak, že 2. kotouč má delší náboj ve směru převodovky a hřídel převodovky tak lépe sedí v ozubení
-Ocelová podložka s větším vnějším / vnitřním poloměrem, takže lze absorbovat více tepelné energie a větší poloměr znamená, že teplo lze také rychleji uvolňovat zvenčí / zevnitř.
-Tabule je navíc perforovaná, takže přes ni může proudit vzduch a tím dále zlepšuje chlazení
-Sestava P & P, bez omezovače pohybu pedálu, dokonale změřená a koordinovaná
volitelně dostupné soupravy:
- organická pouliční sada 800NM+
- organická sada pro pouliční závody 1200NM+ (+200, -Euro)
- Souprava ze slinutého kovového pouličního závodu 1100NM
- Slinutý kovový závodní kit 1600NM (+250, -Euro)
S touto sadou jezdíme jako verze Golf Mk4 sami v našem Seat Leon Cupra 4x4 V6 a komponenty testujeme sami a ne jako „Fail and Error“ na zákaznických vozidlech!
!!! Obrázky jsou pouze příklady, dodané sady se mohou v určitých detailech lišit (počet otvorů - klikový hřídel, barva obložení nebo struktura) !!!
U „Street-Kits“ je chování při startu a tlak na pedál úplně jako v sérii. Testovací jízda v našem Leon Cupra V6 4x4 možná.
!!!Pozornost!!! Vzhledem k konstrukci však mohou 2disky a 1-setrvačníkový-setrvačník způsobovat řinčení v oblasti spojky od převodovky !!!
K dispozici jsou 2 možnosti přítlačných desek, tlakový bod blízký sériové výrobě až 800NM+, Upgrade Xtreme -až 1200NM+ (+200,-Euro, přísnější tlak na pedál)
Všechny části jsou speciálně navrženy pro NRC a vzájemně sladěny.
https://www.youtube.com/channel/UCNvOCGL1qH2c1YfS3WrGRtQ
https://nolimit-racing-clutches.com