Vyztužená spojka / Sportovní spojka Světlo setrvačníku Audi A3 2.0 TDI 2.0TDI quattro / 2.0TDI 16V / 2.0TDI 16V quattro 8P Audi A6 2.0TDI 4F C6 JKK 1100NM 1600NM sinter fast road k
Dostupnost produktu:
„NRC Nolimit Racing Clutches” Vyztužená spojka / Sportovní spojka Světlo setrvačníku Audi A3 2.0 TDI 2.0TDI quattro / 2.0TDI 16V / 2.0TDI 16V quattro 8P Audi A6 2.0TDI 4F C6 JKK 1100NM 1600NM sinter fast road kit
NRC 1600NM slinutý kovový 2-kotoučový spojkový systém Audi A3 2.0 TDI 2.0TDI quattro / 2.0TDI 16V / 2.0TDI 16V quattro 8P Audi A6 2.0TDI 4F C6 s 6stupňovou převodovkou.
Tato spojková sada je jedním z nejinovativnějších spojkových systémů na trhu. I zde se spojka NRC vyznačuje malými, detailními řešeními a vyniká od ostatních výrobců.
-CNC frézovaný lehčí ocelový setrvačník z oceli s frézovaným startovacím kroužkem, vyvážený podle ISO 1940-1 pro setrvačníky
-Setrvačník byl navržen tak, aby oba kotouče seděly co nejblíže k převodovce, takže vstupní hřídel převodovky sedí co nejdále v 2. kotouči spojky a tím lze zaručit maximální přenos točivého momentu na oba kotouče
-Spojkové kotouče s „High-Performance“ - třecími obložením nebo slinutými obložením pro maximální přenos točivého momentu
-Profil náboje disku je navržen tak, aby 2. kotouč měl delší náboj ve směru převodovky a hřídel převodovky tak lépe seděl v ozubení
-Ocelová podložka s větším vnějším / vnitřním poloměrem, takže lze absorbovat více tepelné energie a větší poloměr znamená, že teplo lze také rychleji uvolňovat zvenčí / zevnitř.
- Okno je navíc perforováno, aby jím mohl proudit vzduch a tím dále zlepšilo chlazení
-Sestava P & P, bez omezovače pohybu pedálu, dokonale změřená a koordinovaná
volitelně dostupné soupravy:
- organická pouliční sada 800Nm+
- organická sada pro pouliční závody 1200Nm+ (+ 200,-Euro)
- Souprava ze slinutého kovového pouličního závodu 1100Nm
- závodní souprava ze slinutého kovu 1600NM (+ 250,-Euro)
S touto sadou jezdíme jako verze Golf Mk4 sami v našem Seatu Leon Cupra 4x4 V6 a komponenty testujeme sami a ne jako „Fail and Error“ na zákaznických vozidlech!
!!! Obrázky jsou pouze příklady, dodané sady se mohou v určitých detailech lišit (počet otvorů - klikový hřídel, barva obložení nebo struktura) !!!
U „Street-Kits“ je chování při startu a tlak na pedál úplně jako v sérii. Testovací jízda v našem Leon Cupra V6 4x4 možná.
!!!Pozornost!!! Vzhledem k konstrukci však mohou 2disky a 1-setrvačníkový-setrvačník způsobovat chrastící zvuky v oblasti spojky / od převodovky !!!
K dispozici jsou 2 možnosti přítlačných desek, tlakový bod blízký sériové výrobě až 1100NM+, Upgrade Xtreme až 1600NM+ (+250,-Euro, přísnější tlak na pedál)
Všechny části jsou speciálně navrženy pro NRC a vzájemně sladěny.
- vhodné pro následující modely / motory
- Audi A3 2.0 TDI 100KW / 136ks (AZV, CBAA, CFFA) (8P_)
Audi A3 2.0 TDI quattro 100KW / 136ks (AZV) (8P_)
Audi A3 2.0 TDI 103KW / 140ks (BMM) (8P_)
Audi A3 2.0 TDI quattro 103KW / 140ks (BMM) (8P_)
Audi A3 2.0 TDI 16V 103KW / 140ks (BKD, CBAB, CFFB, CLJA) (8P_)
Audi A3 2.0 TDI 16V quattro 103KW / 140ks (BKD, CBAB, CFFB) (8P_)
Audi A3 2.0 TDI 120KW / 163ks (BUY) (8P_)
Audi A3 2.0 TDI 125KW / 170ks (BMN, CBBB, CFGB) (8P_)
Audi A3 2.0 TDI quattro 125KW / 170ks (BMN, CBBB, CFGB) (8P_)
Audi A6 2.0 TDI 100KW / 136ks (BNA, BRF, CAGB) (4F_, C6)